Välkommen på pressvisning 16-18 januari 2024

Välkommen på pressvisning 16-18 januari 2024

Det är hos oss magin händer, och du är inbjuden att ta del av den.

Det blommar och bubblar, på ett kaxig, lyxig och energiskt sätt. Samtidigt omfamnar vi nuet och fyller det med förväntan inför framtiden. Vi njuter av livet på ett alldeles särskilt sätt denna säsong. Vi ser fram emot att få visa dig våra nyheter och berätta hur vi tar vara på framtiden. Varmt välkommen!

Tisdag 16 januari 09.00 – 18.00 – boka tid
Onsdag 17 januari: 09.00 & 13.00 - visning med design- & konceptchef Beatrice Lindgren
Torsdag 18 januari: 09.00 & 13.00 - visning med design- & konceptchef Beatrice Lindgren

Kan du inte komma på visningar kl.9.00 och 13.00 går det självklart bra att komma när det passar 08.00-17.00. Maila till ida@gillakommunikation.com eller ring 0709134037

Adress: Barnhusgatan 16, Stockholm (ring på hos New Wave group)
Det bjuds på enklare mat, dryck och självklart något fint att ta med hem.

Hoppas att vi ses!

Beatrice, Ida, Sara, Linnea och resten av teamet.

Byon SS24 - Colourful shades of the sea
Hos Byon denna säsong hittar vi gamla favoriter i nya kulörer, bjuds havets lockelser, njuter av färska frukter och tjusas av figuriner. Ljusblått gör ett extra avtryck, en färg som gärna flankeras av varma och kalla toner likt havets skiftningar. En kollektion som blommar och bubblar.

Sagaform SS24 – stunder att dela
Sagaform vill förgylla nuet, den enda tid vi vet att vi har. Få oss att fylla den med förväntan och minnesvärda ögonblick. Med produkter som omfamnar påsk och traditioner, vill Sagaform inspirera oss till att njuta av livet. Kollektionsfärgerna är nära naturen, både svala och varma, med injektion av pastell, solgult och persika.