Filip Eriksson Romild nytillsatt försäljningschef C24 BYGG

Filip Eriksson Romild nytillsatt försäljningschef C24 BYGG

C24 Bygg Kompaniet AB har rekryterat Filip till den helt nyinrättade tjänsten som försäljningschef för koncernen. Han har en lång och gedigen bakgrund inom försäljning av byggmaterial, bland annat från WestCoast Windows, XL Bygg Stenvalls, Nordströms Trä och nu senast från Ljungberg Fritzoe.

- Jag är väldigt glad att få in Filip på rollen som försäljningschef för koncernen. C24 Bygg är under ständig tillväxt och utveckling, med denna tjänst får vi en ökad samordning och servicegrad mot kund inom hela C24 Bygg, säger Magnus Svedjebrant, VD C24 Byggkompaniet.

- C24 Byggkompaniet har ett mycket starkt erbjudande och varumärke kombinerat med en bred kundbas, det känns väldigt motiverande att få bli en del av dem. Tillväxtresan har varit imponerande och bolaget befinner sig i en väldigt spännande fas där jag hoppas kunna tillföra värde i syfte att säkerställa en fortsättning på den inslagna vägen, säger Filip Eriksson Romild.

Filip Eriksson Romild har redan tillträtt sin nya tjänst på C24 Byggkompaniet, 2022-09-24.

För mer information, kontakta:

Magnus Svedjebrant 010- 222 90 12 alt. E-mail magnus@c24bygg.se

C24 Byggkompaniet är ett familjeföretag som består av 7 fristående anläggningar i Sandviken, Gävle, Ockelbo, Tierp, Gimo, Spillersboda och Hofors. Vi omsätter 450 miljoner och har 79 årsanställda 2021. Med genuint kundfokus, service, kunskap, kvalitet och med ett hållbart byggande ger vi våra proffsbyggare och hemmafixare en knuff framåt till kostnadseffektiva byggprojekt.