Den nya mjölkskummaren från C3 gör underverk för ditt kaffe

Stockholm, 26 april, 2011; C3 lanserar den nya, sladdlösa mjölkskummaren Foamy. På bara några sekunder gör Foamy perfekt varm mjölk eller fluffigt mjölkskum till din cappuccino, caffe latte eller en lyxig kopp varm choklad. Du får en garanterat god kaffeupplevelse!

Med mjölkskummaren Foamy får du den perfekta mjölken till ditt kaffe eller din choklad, utan krångel. Den är bekväm att använda och har tre enkla program att välja mellan.

Ett knapptryck värmer och skummar mjölken, två knapptryck värmer mjölken och tre knapptryck skummar mjölken. Mjölkskummarens ergonomiska utformning gör den enkel att hälla ur utan onödigt spill. Foamy är dessutom utrustad med en särskild beläggning för enklare rengöring.

C3 Mjölkskummare Foamy – 30-30310/11

Tekniska fakta

• 450 W och automatisk avstängning
  • 3 olika automatiska program för bekväm mjölkberedning
  • 2 nivåer för cappucino eller latte
  • Sladdlös och lätt att rengöra

Mjölkskummaren Foamy finns i svart och vitt, med blank finish, och har ett rekommenderat pris om 499 kronor.