Raketfart uppåt för C3C Engineerings säljare!

Raketfart uppåt för C3C Engineerings säljare!

C3C Engineering möter den ökade efterfrågan på marknaden och presenterar nu Mikael Sundström och Mattias Jildestad som säljansvariga för norra respektive södra Sverige.

Växjöföretaget erbjuder en för betongbranchen unik lösning. Betongblocken kan användas för planlager, hanteringsfickor och bullerväggar... eller något helt annat om behovet ändras. Det är enkelt att montera och flytta om blocken, vilket gör att allt fler nu väljer att gå ifrån traditionella L-stöd till förmån för systemet.

Det är oerhört stimulerande att jobba med miljöanpassad, nytänkande teknik som faktiskt gynnar alla inblandande. Kommentarer man får är: ”-varför har ingen kommit på det här tidigare-”, ”-passar perfekt för mina behov-”, ”-det här kan vi använda på massor av projekt-” säger Mikael Sundström.

-Sammantaget gör detta att man alltid känner sig välkommen och att när man presenterat produkten hittar kunderna själva på alternativa användningsområden. Att vi dessutom tack vare våra etablerade samarbets-partners är oerhört snabba med svar och kostnadsuppgifter gör att det här går som tåget avslutar Mikael Sundström.

Mattias Jildestad ansvarar för område syd (Stockholm och söderut.) mattias@c3c.se   070- 511 98 15

Mikael Sundström ansvarar för område norr (Mälarregionen och norrut.) mikael@c3c.se 070- 575 52 23

För frågor, kontakta informationsansvarig:

Maria Gustavsson maria@c3c.se 0766- 26 78 04.