Pressmeddelande -

Arbetar du i processen? Passa då på att fira ”Fluke 70 år” med erbjudande på utvalda instrument.

Fluke firar 70-år och firar det med fina erbjudande på utvalda produkter under begränsad tid. Så har du behöv av att mäta eller generera tryck, temp eller andra process signaler med högsta pålitlighet och prestanda har du nu möjligheten att komplettera eller uppgradera din instrumentpark.

Några av produkterna som ingår i erbjudandet är den nya Fluke 729 elektriska handhållna tryck kalibratorn, liksom Fluke 753/4 dokumenterande process kalibrator som ersätter marknadens mest sålda dokumenterande kalibrator Fluke 74x. Eller varför inte ta en titt på någon av alla EX klassade instrument.

Erbjudandet gäller dom flesta Fluke processinstrument i 7xx serien och ger dig 15% rabatt

• Högsta noggrannhet
  • Högsta kvalite
  • Levereras kalibrerade
  • Många modeller och funktioner.
  • Världsledande tillverkare
  • EX versioner finns