Ny Transport logger från Tempsen med "Bluetooth"

Pressmeddelande   •   Aug 20, 2018 13:30 CEST

Tempod B datalogger

Nya Tempod B datalogger kommer med optimerad prestanda, en serie nya uppgraderade funktioner och blåtand ” Bluetooth” för kontaktfri programmering, och avläsning. Tempod är den perfekta loggern för övervakning tex inom lagring av mediciner, frakt av mat eller industriellt material.

Data hämtar du enkelt via USB kontakten eller trådlöst till din mobil för vidare distribution till Tempod databasen eller direkt utskrift i krypterad PDF. Tempod och Tempod B har båda stöd för den mycket uppskattade ” TempCentre Data Management Software” som är helt webbaserad så installationer av mjukvaror är ett minne blott nu.

Den förbättrade LCD skärmen ger viktig information för snabba beslut. Tempod finns i flera modeller från 70°C till -200°C.

• Förbättrad LCD skärm
  • Autokrypterad Pdf rapport inkluderat med rå-data
  • USB kontakt, inga kablar eller extra dockningsstationer behövs
  • Fri webbaserad programmerings mjukvara online./ TempSen Go App