Rabatter på Fluke's process produkter

Under begränsad till erbjuder vi rabatt på alla Gula och Oranga/röda instrument i Flukes process katalog genom.

Fluke process catalog

Katalogen är full laddad med toppmoderna instrument och det firar vi med 15% rabatt på instrumenten (gäller alla Gula och Oranga). Du måste på ordern uppge Promotion "autumn 2019" för att få 15% rabatt.

Bildresultat för fluke 754

Utöver det ger vi dig även möjlighet att köpa några "gråa" instrument i katalogen till extra bra pris.

Bildresultat för fluke cal 1524

• Köp en Fluke 1524 alla kombinationer och betala bara för 1523 instrumentet eller kombinationen.
  • Köp en Fluke 8846A digital multimeter och beta för en 8845A.
  • Köp en Fluke 2638A datalogger med misnt 20CH och få 20CH extra utan kostnad.
  • Köp ett Fluke "field Metrology wells" kalibreringsugn med -P option och du får en temperaturprob utan kostnad (5608,5609, 5615).
  • Bildresultat för fluke 9144

Erbjudandet är tidsbegränsat och gäller längst till 15 dec 2019