Grattis till Robin Stjernberg - vinnare av Melodifestivalen 2013!

Ett stort grattis till Robin Stjernberg som i helgen vann Melodifestivalen med sitt bidrag "You". Låten är skriven av Robin själv tillsammans med Linnea Deb, Joy Deb och Joakim Harestad Haukaas. Ett stort grattis till alla involverade och delaktiga personer!

Robin kommer ett representera Sverige i Eurovision Song Contest.

- Jag kan knappt tro att det är sant, att vi vann är inget som bara rör mig utan så otroligt många fler människor.
Jag har hela tiden gått in med inställningen att bara få visa vem jag är och att få denna vinsten som ett kvitto på allt hårt jobb är nog den bästa responsen man kan få.
Jag är så otroligt tacksam, tacksam för alla nya fans jag har fått, tacksam för mina dansare och koreograf och mina låtskrivare som är världens finaste människor. Jag är tacksam för mitt skivbolag, manager och alla som jobbat och stått ut med mig när jag varit för på!
Jag lär mig så otroligt mycket av er allihopa, detta är bara början på en fantastisk resa, ni alla gör mina dagar och ni ska veta hur mycket jag tänker på er! Varje sekund går åt att försöka förstå vad som hänt, detta är så otroligt stort för mig. Jag vill avsluta med att säga till er att aldrig sluta kämpa för det ni tror på. Jag känner mig som ett bevis just nu. Att även om folk inte från en början kanske tror på det ni gör så ska ni aldrig sluta kriga, gör det ni vill med era liv och tro på er själva fullt ut.
All kärlek till er alla där ute, jag älskar er!
Vill också tillägga att jag har världens bästa familj. Inget på denna jorden kan jämföras med den kärlek ni ger mig varje dag.
Nu siktar vi alla på EUROVISION! NU KÖR VI!

- Robin Stjernberg

WiMP: http://bit.ly/XCiJ4P