Gunnar Lindstedt ny affärsansvarig för tidiga skeden på Carlstedt arkitekter i Eskilstuna

Ny roll Affärsansvarig tidiga skeden för Gunnar Lindstedt

Carlstedt Arkitekter i Eskilstuna har utsett Gunnar Lindstedt till ny Affärsansvarig för det nya området Tidiga skeden.

Gunnar har sedan han började på Carlstedt 2016 haft olika roller som Uppdragsansvarig, Gruppchef och t.f. Kontorschef och har under dessa år redan haft fokus på både skissarbete och att bygga relationer.

”Det är framför Gunnars stora intresse för, och förmåga att förstå, våra kunders affär som gör att han passar så bra i den här rollen” säger en glad Kalle Berggren, Kontorschef i Eskilstuna. ”Vi fortsätter vårt arbete mot att bli det självklara valet av arkitekt i Eskilstuna och Sörmland och detta är både en befordran och vårt sätt att visa hur viktig Gunnar är i det arbetet.”

Gunnar var med och startade Carlstedt Arkitekters Eskilstunakontor 2016 och arbetade innan det många år på AQ Arkitekter, hans engagemang sträcker sig hela vägen från helhet till den minsta detalj, med det vet de flesta i Eskilstuna redan om. Det som inte lika många känner till är att han var snickare innan arkitektstudierna, bl. a. med egen verksamhet inom specialsnickerier och inredning.

Gunnar tillträder sin nya tjänst den 2021-04-01