Det prisbelönta kabelhanteringssystemet PATCHBOX

Håll koll på kablarna med PATCHBOX

PATCHBOX lösningar strukturerar och organiserar ditt nätverk med sina innovativa rackskåpslösningar. CBK är en auktoriserad distributör av PATCHBOX.

PATCHBOX med sina utdragbara kablar ger användaren den exakta kabellängden som behövs. Detta gör installationen 8x snabbare. Den ersätter konventionell kabelhantering och patch-sladdar i en allt-i-ett-lösning.

Patchbox plus

PATCHBOX Plus + är en innovativ och flexibel nätverkskabling med möjlighet för att dra ur kablarna. Detta förhindrar kabelrutter, håller nätverkskåpet städat och sparar utrymme. Dessutom är det enkelt att märka, identifiera och spåra kablarna. PATCHBOX Plus + installation och underhåll gör det mycket enklare och effektivare. Se produkterna här.

Patchbox 365

PATCHBOX 365 är identisk med PATCHBOX Plus +, men med ett enhetsdjup på endast 365 mm och en total kabellängd på 0,8 meter. Se produkterna här.

InstallationInstallation

PATCHBOXINSTÄLLNING EXE

Din tredje hand för montering och demontering av utrustning i 19 "rack. Använd det som ett bärbart datorbord eller när du är klar med uppdateringen av panelar. Den kan också bära dina viktigaste verktyg som en skruvmejsel, extra muttrar, kabelbindningar och mera. Se produkt här.

Presskontakt CMO CBK Group +47 414 26 926 LinkedIn