Odd Sverre Arnøy är Cerveras nya VD.

Cervera byter VD – koncernchefen för Home Brands tar över

I juni 2021 förvärvades Cervera av den norska Home Brands-koncernen och blev genom detta en del av en större nordisk försäljningsgrupp inom köks- och heminredningsvaror.

Vi kan meddela att Peter Rimbäck, Cerveras VD sedan 2,5 år tillbaka, idag har valt att säga upp sin anställning. Vi vill tacka Peter för hans arbete med Cervera och önskar honom lycka till i framtiden.

Gruppens koncernchef, tillika VD i Home Brands Holding AS, Odd Sverre Arnøy övertar rollen som VD för Cervera per dagens datum.

För mer information:

Odd Sverre Arnøy

VD Cervera

Tel: +47 40404646

Mail: oddsverre@cervera.se

Cervera är Sveriges ledande aktör inom kvalitetsprodukter till köket, hemmet och presentbordet med försäljning online och ett 70-tal butiker runt om i Sverige. Företaget grundades 1987 och driver även NK Kök & Design på Nordiska Kompaniet i Stockholm och Göteborg. Ägare är norska koncernen Home Brands.