Julen 2021 har anlänt till Cervera.

Jul X-tra allt hos Cervera för 2021

En jul lite X-tra allt – det är ledmotivet när Cervera, Sveriges ledande aktör inom kvalitetsprodukter till köket, hemmet och presentbordet, presenterar julkampanjen för 2021.

För julen 2021 vill Cervera inte hålla igen. Efter fjolårets mycket begränsade julfirande i pandemins spår tar Sveriges största julklappdestination för köket och hemmet tillfället i akt att premiera den ståndande högtidssäsongen.

”Vi på Cervera är nog inte ensamma om att verkligen se fram emot den här julen - att vi äntligen får gå på glöggmingel och samlas för att fira jul tillsammans igen. Det tycker vi är värt att fira lite extra det här året. Att gå all in på allt som hör julen till; med pyntet, baket, maten och julklapparna känns mer rätt än någonsin!”, säger Erika Dalle, marknadschef Cervera.

Cerveras julkampanj, som nu finns att upptäcka tillsammans med årets julsortiment på Cervera.se och i Cerveras 70-tal butiker i Sverige, är fotograferad av Fanny Rådvik, som bland annat arbetat för svenska och brittiska ELLE Decorations. I samband med årets jul presenterar även Cervera flertalet nyheter för att möta förväntningarna som ledande julklappsdestination inom köket- och hemmet på den svenska marknaden - exempelvis jubileumsprodukter från det egna varumärket Anders Petter, uppdaterade designfavoriter från Orrefors Carat-serie, Georg Jensens ikoniska kanna Bernadotte i dramatiskt svart, klassiska Iittala-produkter i återvunnet glas samt det nya släppet Cervera x Mumin med mer.

Cervera, känt för sin vackra presentinslagning i butik, lanserar i samband med julkampanjen även säsongens inslagningspapper med ett specialframtaget mönster inspirerat av julens expressionistiska manér.

”Cervera säljer kvalitetsprodukter för hemmet och köket, vilket blir julklappar som håller länge över tid och som man verkligen kan ha år efter år. Just den här typen av mer hållbara julklappar vill vi slå ett extra slag för i år och uppmuntra till mer eftertänksamhet, att tänka bortom slit-och-släng.”, fortsätter Erika Dalle.

Fototeam

AD Sara Carleberg, Ca-bom

AD Liv Wadström, Ca-bom

Fanny Rådvik, fotograf Agent Sylvie

Linnéa Salmén, stylist Agent Sylvie

Årets julkampanj finns nu på www.cervera.se

Möjlighet finns till intervju med Erika Dalle, Marknadschef, Cervera
erika.dalle@cervera.se eller +46 (0) 76 125 90 1

Högupplösta bilder finns HÄR

Cervera är Sveriges ledande aktör inom kvalitetsprodukter till köket, hemmet och presentbordet med försäljning online och i ett 70-tal butiker runt om i Sverige. Företaget grundades 1987 och driver även NK Kök & Design på Nordiska Kompaniet i Stockholm och Göteborg. Ägare är sedan juni 2021 norska Kibord, som har för avsikt att bli Nordens ledande koncern inom kvalitetsvaror för hemmet med fokus på kök och matplats.

Cervera är Sveriges ledande aktör inom kvalitetsprodukter till köket, hemmet och presentbordet med försäljning online och ett 70-tal butiker runt om i Sverige. Företaget grundades 1987 och driver även NK Kök & Design på Nordiska Kompaniet i Stockholm och Göteborg. Ägare är norska koncernen Kibord.