Äntligen finns HALO Wallbox som 3-fas 11kW

Äntligen finns vår laddbox HALO Wallbox i trefas 16A 11kW!

Med samma kompakta storlek, samma grymma funktionaliteter och självklart med vår smarta molnlösning inkluderad samt lastbalanseringssystem tillgängligt. HALO Wallbox har också ett extra schuko uttag så att du lätt kan plugga in motorvärmare, ladda en till bil eller använda den till gräsklipparen.

När du bestämmer dig för att köpa en elbil eller hybrid är det viktigt att veta om ditt hus kan hantera strömmen som krävs för att ladda och att alltstår rätt till med elektroniken bakom väggen. En installerad HALO Wallbox är bevis att ditt hus är redo för att ladda en elbil eller hybrid. Installationen är gjort av en behörig elektriker och ser till att elen i ditt hus har kapaciteten att ladda din bil. Med denna information och kunskap, är du garanterad att det inte kommer några otrevliga överraskningar i framtiden.

Molnlösningen tillsammans med HALO förenklar betalnings och faktureringsprocesser med automatiska rapporter, hjälper dig hålla koll på konsumtion, schemalägga laddning för när det bäst passar in med ditt schema och mycket mer. Genom vårt moln kan vi tillhandahålla lastbalanseringslösningar vilket fungerar med både en-fas och tre-fas boxar samt en mix av båda. Systemet kan också dynamiskt ändra vilka faser som HALO laddar på, vilket är en stor fördel för att använda all tillgänglig kapacitet på bästa sätt.

• Hemelektronik