Chilimobil lanserar rabatter för Seniorer 55+

Chilimobil fortsätter med sin uppskattade strategi att ge mest surf för pengarna till sina kunder. En ny insikt är att seniorers behov av mycket surf ökar, därför ligger det helt i Chilimobils linje att släppa rabatter på alla abonnemang för alla över 55 år.

Chilimobil finns till för de kunder som har livet i mobilen och behov av stora datamängder. Vi vet att mobiltelefonen är en stor del av seniorlivet och att användandet av mer data ökar med viktiga tjänster med rörlig bild som tex face-time för att hålla kontakten och med underhållningstjänster som Viaplay.

Chilimobil Senior

Senior Fri Surf Viaplay 379 kr/mån (Viaplay Film och Serier ingår alltid i fastpriset)
Senior Fri Surf 329 kr/mån
Senior 100 GB 259 kr/mån
Senior 6 GB 129 kr/mån

Chilikompisar ingår. Tipsa en seniorkompis och få 20kr/mån i rabatt per kompis så länge kompisen är kund.

Seniorabonnemangen är ett välkommet tillskott till marknaden mot seniorer som idag präglas av låga priser men också små datamängder. Med Chilimobil så finns det nu ett bra alternativ där men inte behöver oroa sig för att surfen ska ta slut eller kosta mera när månaden närmar sig slutet.

Vi säljer redan idag abonnemang till en hel del seniorer som förbrukar mycket data, så det blir extra kul att ge dem lite bättre pris. En skillnad mot andra kundsegment är att seniorer ibland behöver lite mer hjälp för att komma igång, men där är vi extra stolta över vår kompetenta kundservice som har otroligt bra svarstider och hjälper kunderna på riktigt, säger Johan Hörberg på Chilimobil.

www.chilimobil.se/senior

• mobilabonnemang