Chilimobil lanserar studentrabatter på alla mobilabonnemang

Chilimobil fortsätter med sin effektiva strategi att ge mest surf för pengarna till sina kunder. Nu har turen kommit till studenterna som får ytterligare rabatt på Chilimobils starka abonnemang.

Chilimobil finns till för de kunder som har livet i mobilen och behov av stora datamängder. Vi vet att studentlivet ofta är förknippat med att flytta hemifrån, grupparbeta ute på stan, streama föreläsningar och behöva fixa och betala för sin uppkoppling själv. Därför är det nu dags att även ge studenter bästa pris för mycket data så att de kan leva sina digitala liv utan hinder och extra surfkostnader just när det behövs som mest.

Chilimobil Student

Student Fri Surf 329 kr/mån
Student 100 GB 259 kr/mån
Student 6 GB 129 kr/mån

Studentabonnemangen är ett välkommet tillskott till vårt erbjudande och marknaden mot studenter som präglas av låga priser men också små datamängder. Det är förmodligen många studenter som i slutet av månaden tvingas köpa till surf för dyra pengar eller i värsta fall inte kan surfa längre och får vänta tills det fylls på. Med Chilimobil slipper nu studenterna både oroa sig för att surfen ska ta slut eller att de ska kosta mer än beräknat.

www.chilimobil.se/student

• student