Nu hettar det till på ChopChop Asian Express

Få en försmak av sommarhettan med ChopChops kryddiga ny...het!

Den asiatiska restaurangkedjans populära tillbehör Chicken Karaage görs nu sällskap av sin heta tvilling - Spicy Karaage. En alldeles lagom stark kycklingdelikatess, friterad till perfektion. Det krispiga tillbehöret pudras med en kryddstark blandning av sichuan- och chilipeppar som bjuder på en härligt het smaksensation.

– Det känns jätteroligt att kunna erbjuda en ny sorts Karaage. Vi är förväntansfulla inför den kommande lanseringen och hoppas starkt på att det blir en het sommarfavorit, säger Tuomas Tarna, R&D-manager på ChopChop.

Efter en framgångsrik testperiod på restaurangen vid Bromma Blocks lanseras nu Spicy Karaage över hela landet. På måndagen den 31 maj hettar det till i varje ChopChop-restaurang. Spicy Karaage serveras i set om 2 för 23 kronor eller 4 för 39 kronor.

• mat
  • gott
  • asiatiskt kök
  • wok
  • snabbmat
  • asiatisk mat

• Skåne

ChopChop är ett familjeföretag grundat 2011, har över 400 anställda. ChopChop är Skandinaviens första drive thru-restaurang med inriktning på det asiatiska köket. Den första restaurangen öppnades 2011 och idag finns ChopChop med 29 restauranger från Lund i söder till Borlänge i norr.