Staycation

Nyhet -

#staylocal, Frösö Park Hotel uppmanar alla att stötta lokala restauranger & hotell

Vi på Frösö Park Hotel har sedan öppning 2015 skapat massor av minnen och härliga upplevelser tillsammans med er och det vill vi fortsätta göra.

Vi står inför en speciell situation och besöksnäringen har just nu stora utmaningar, så nu behöver vi er mer än någonsin - därför kommer vi se till att skapa riktigt fina erbjudanden framöver. Alla erbjudanden finns på frosoparkhotel.se/erbjudanden, i våra nyhetsbrev och på sociala medier.

Här är några av våra #staylocal-initiativ. Fler kommer, så håll utkik i våra sociala kanaler!

Byt ut hemmakontoret
Börjar det bli tråkigt att jobba från soffan? Lobbyjobba, hyr ett tillfälligt kontor eller varför inte ett hotellrum över dagen, från 400 kr. Det finns gott om plats och utsikten är magisk.
Kontakta oss på conference@frosoparkhotel.se

Staycation
Ta hand om dig, sträck ut i en bred hotellsäng, koppla av några timmar på spa och bada kallt i vår källa. Vi har just nu minst 20% rabatt på alla våra spapaket med övernattning när du betalar i förskott. Dessutom kan du lägga till en avbokningsförsäkring för att känna dig extra trygg.

Roomservice utan kostnad
Vi har bestämt att under denna period begränsa antalet platser i vår restaurang till max 80 personer samtidigt, dessutom har vi slopat avgiften för roomservice, om du hellre vill äta framför TVn i rummet.

Presentkort som innehåller en fri hotellövernattning
Under en vecka från 20 mars kommer vi att sälja hotellets bästa erbjudande hittills sedan starten, ett presentkort där du betalar för spa & middag och vi bjuder på hotellövernattningen. Presentkortet går att nyttja från nu till sista oktober. Köp presentkortet här.

- Vi på hotellet älskar den här branschen, att få skapa minnesvärda gästupplevelser och reseminnen, väcka upptäckarlusten hos människor samt vara ett inbjudande basecamp för att uppleva allt som Jämtland har att erbjuda. Ta hand om er i dessa tider och snälla #staylocal!

________

När du besöker oss så har vi gjort allt som Folkhälsomyndigheten rekommenderar för att hålla god hygien och mer än så. Vi har adderat extra städrundor, handsprit-stationer och håller ett extra stort fokus på kontaktytor som t.ex. badrum, dörrhandtag, lamp- och hissknappar samt nyckelkort.

På hemsidan finns också aktuell information där du kan hålla dig uppdaterad kring hur vi agerar i situationen så att du ska känna dig trygg med att göra ett hotellbesök även i dessa tider.