CityMark Analys stärker teamet och välkomnar Peter Werneman!

CityMark Analys stärker teamet och välkomnar Peter Werneman!

Peter kommer närmast från Atrium Ljungberg, där han jobbat i många år med bland annat omvärldsanalys, strategiska affärsplaner och affärsutveckling. På CityMark Analys kommer Peter att jobba med affärsutveckling av nya och befintliga tjänster.

Daniel Roos, Affärsområdeschef SE Property, säger; ”Vi är oerhört glada över denna topprekrytering. Med sin mångåriga bakgrund och erfarenhet inom branschen och olika arbetsuppgifter kopplat till strategiarbete, affärsutveckling, marknadsföring, uthyrning och hållbarhet kommer Peter att tillföra viktig kompetens och öppna många nya möjligheter.”

Peter Werneman tillägger; ”Högkvalitativ data är en hörnsten i allt marknads- och utvecklingsarbete och tillfällena har varit många när CityMark Analys unika data set ups, via egna tillämpningar, hjälpt skapa trygghet i underlag och beslut. Nu ser jag fram emot att utifrån en helt neutral plattform, och tillsammans med ett nytt härligt gäng, kunna dela denna känsla med många andra organisationer.”

Daniel Roos, Affärsområdeschef Byggfakta Property, daniel.roos@citymark.se, 070-602 88 08
Peter Werneman, Affärsutvecklare CityMark Analys, peter.werneman@citymark.se, 070-560 20 85

Kategorier

CityMark Sverige - Vi har koll på de senaste händelserna på hyresgästmarknaden - för dig som vill hyra ut, hitta ny lokal eller analysera kontorsmarknaden.

CityMark är ett affärsinriktat nav mellan aktörerna på den kommersiella hyresgästmarknaden. Vi kartlägger, bearbetar och distribuerar nyttig information till både fastighetsägare, uthyrare, leverantörer - och kommersiella hyresgäster.

CityMark Analys kartlägger och analyserar den kommersiella lokalmarknaden i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Vi producerar såväl detaljerade som övergripande beslutsunderlag för förvaltning och företagsledning.

Din Go-To Guy inom kommersiell hyresgästmarknad, för dig som vill ha koll på kontorsmarknaden

CityMark & CityMark Analys hjälper dig som vill hyra ut, hitta ny lokal eller analysera kontorsmarknaden - primärt i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö. Är du leverantör av varor eller tjänster hjälper vi dig att nå företag inför en nyetablering eller planerad flytt till ny lokal. Vi erbjuder motsvarande tjänster även i de övriga nordiska huvudstäderna.