Anna Ternheim släpper videon till "You Belong With Me"

Anna Ternheim släpper videon till "You Belong With Me"

Idag släpps videon till Anna Ternheims stämningsfulla singel "You Belong With Me"!

Se den HÄR

"I den här video letar jag efter det som gått förlorat, gamla fotografier ska leda mig tillbaka till platsen, personen, tidpunkten då allt kan repareras . Min vän och regissör Elle Kunnos De Voss ville fånga det drömska i låten och göra en betydligt mörkare video än sist. Vi filmade det mesta på natten, först i Bearsville upstate New York, sen i ett loft på nedre Manhattan," säger Anna och fortsätter "Jag är så glad över hur allt kom samman, tack vara all fantastiska människor som var inblandade."

"You Belong With Me" är skriven av Anna och Björn Yttling. Videon är regisserad av Elle Kunnos de Voss.

Spotify

Presskontakt: