Foto: Patrik Sventelius.

Isak Danielson: se videon till singeln "Broken"

Här är videon till Isak Danielsons senaste singel "Broken".

Isak berättar själv om låten:
"För mig är Broken väldigt personlig och med ett starkt budskap. Den är inspirerad av en vän som berättade om hur hon blivit utsatt för sexuella övergrepp. Jag blev väldigt berörd av det hon berättade. Hennes historia blev en sång till alla de som levt eller lever i en relation med fysisk och psykisk misshandel. Vi drivs alla av vilja att älska och bli älskade men när vi väl möter kärleken, blir den inte alltid det vi hoppats och föreställt oss. Är längtan efter kärlek så stor att vi väljer att stanna kvar i ett destruktivt förhållande?"