NY SINGEL. Isak Danielson släpper nya singeln [Face My Fears] 29 januari och gör oväntad succé på TikTok

Isak Danielson släpper nya singeln [Face My Fears] fredag 29 januari. Även denna är hämtad från Isaks nya album som kommer 5 mars.

Isak upplever just nu en något oväntad succé på TikTok, där en av hans tidigare låtar blivit viral. Hans låt “Always” genererar hundratusentals streams på Spotify varje dag (!) och var en av de 1.800 mest streamade låtarna globalt på TikTok förra veckan.
Videon till Always har 3 miljoner visningar och låten har streamat över 36 miljoner på Spotify.

Fredag 29 januari kl 18:00 har videon till [Face My Fears] premiär på Isaks Youtube-kanal, med 224.000 prenumeranter, där han också "minglar" live med fansen från kl 17:45.

Isak om låten:
“[Face My Fears] är en låt om att vilja ha så mycket av livet som möjligt och inte låta rädslan stoppa dig. Min personliga inspiration bakom låten är min egen kamp med panikångest. Alla har sina egna demoner men det viktiga att komma ihåg är att inte låta demonen definiera vem du är ‘’I would face my fears and they disappear’’.”

Aktuell musik från Clap Your Hands hittar du i vår spellista på Spotify:

Birgitta Haller | Clap Your Hands AB