KONSERT. Live från Orionteatern - en vecka med fantastisk musik och spännande möten; missa inte de två sista programmen

Nyhet -

Nu när hela Kultursverige olyckligt står mer eller mindre stilla frigörs energi och nya idéer. I Orionteaterns foajé har hittills fyra unika konserter med Bo Sundström som ciceron, en husorkester bestående av gräddan av Stockholms jazz och flera gäster livesänts.

Ikväll är det dags för det näst sista programmet och planen hade varit ett besök av Bo Kaspers Orkester - men som vi alla vet så är det svårt att planera just nu,  så det blir Bo och Michael Malmgren som tillsammans med bandet kommer underhålla med en skön samling Bo Kaspers-låtar. Och så blir det ett fint samtal med läkaren Anna Koman

Morgondagens sändning blir en härlig blandning av nya låtar och det bästa från veckans program.

En liten slant kostar det att följa sändningarna och överskott fördelas demokratiskt mellan samtliga inblandade.

Logga in hos livefrån.se kl 20 för att inte missa de två sista programmen i denna serie av både fantastisk musik och spännande möten.