LEON "Chasing A Feeling"

NY SINGEL & VIDEO. LÉON släpper nya låten "Chasing A Feeling"

Svenska LÉON fortsätter att visa att hon är en musikalisk kraft att räkna med och släpper nu nya singeln ”Chasing A Feeling” tillsammans med en video som är inspelad i Danmark.

Under året har hon släppt singlarna “Who You Lovin” och "And It Breaks My Heart”, som supportas fint av svensk media.

Även ”Chasing A Feeling” är tagen från hennes kommande album “Apart” i oktober och precis som hennes självbetitlade debutalbum släpps det på egna labeln LÉON Recordings i samarbete med BMG - LÉON styr nu över alla delar av sin karriär!

>>> Lyssna på singeln här <<<

>>> Titta på videon här <<<

LÉON´s debutsingel ”Tired of Talking” släpptes 2015 och har sedan dess streamat otroliga 440 miljoner gånger. Under de senaste åren har LÉON hunnit släppa tre EP:s, det självbetitlade debutalbumet, medverkat i The Late Late Show with James Corden, gjort flera egna USA-turnéer med utsålda konserter, spelat på festivaler som Bonnaroo, Lollapalooza och Coachella, synts i medier som Vogue - som utnämnde henne till “Sweden’s next big thing” - W, Fader Magazine och mycket mer.

LÉON medverkade nyligen i TV4 Nyhetsmorgon:
Who You Lovin:https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/leon-sjunger-who-you-lovin-13283923
And It Breaks My Heart:https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/leon-sjunger-and-it-breaks-my-heart-13283937

Intervjuhttps://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/leon-jag-var-chockad-att-folk-lyssnade-p%C3%A5-l%C3%A5ten-13283935

Facebook -https://www.facebook.com/itsleonmusic/
Instagram - https://www.instagram.com/leon/