Omslag: The Time Is Now

NY SINGEL. Avataren Lisa Peterson aktuell med "The Time Is Now"

Under våren har avataren Lisa Peterson släppt singlar som "Soul Riders" och "Simple Things". Nu är Star Stable-stjärnan aktuell med ytterligare ett musikaliskt alster. I dag släpps "The Time Is Now" - en inspirerande låt skriven av rutinerade Aleena Gibson och producerad av multikonstnären Sara Menke.

Lisa Peterson är både artist och Ödesryttare i onlinespelet Star Stable. Avataren har en hängiven publik i över 180 länder och älskas av fans både i och utanför spelets värld. Lisas ledord är systerskap, vänskap och mod. Och det är just det som "The Time Is Now" handlar om - att stå upp för varandra och övervinna svårigheter tillsammans.

Häst- och äventyrsspelet Star Stable är även en plattform för kvinnliga artister. Den magiska rösten bakom Lisa Peterson tillhör 25-åriga Amanda Örtenhag från Sandviken. Amanda framför Lisas låtar live i det verkliga livet och i våras kunde publiken bland annat se och höra henne spela "Soul Riders" i TV4:s Bingolotto.

>>> Lyssna på "The Time Is Now" här. <<<

Följ Lisa Petersons äventyr och artistkarriär på starstableonline samt på hennes nystartade instagramkonto lisapeterson.official.

Mer info om Star Stable här.

RADIO- OCH PRESSKONTAKT:

Malin Veronica I malin@clapyourhands.net I + 46 704 71 27 24