NY SINGEL. ​Efraim Leo släpper sommardoftande singeln ”One Of Them Girls”

NY SINGEL. ​Efraim Leo släpper sommardoftande singeln ”One Of Them Girls”

”Idag släpps Efraim Leos singel ”One Of Them Girls” – en låt som andas sommar!

Singeln är det första kapitlet från kommande EP:n ”Timing”, där låtarna bildar en historia som var och en fokuserar på olika delar i ett förhållande.

Lyssna HÄR

“‘One Of Them Girls’ handlar om att jag faller handlöst för en tjej jag ser,” säger Efraim. “Hon är en av de där tjejerna alla vill vara med. Det slutar med att hon krossar mitt hjärta.”

Låten har hämtat inspiration från 80-talet, The Weeknd och TV-serien Stranger Things - med körer, rytmer och ett tydligt backbeat från trummorna kommer den få alla att dansa!

2016 gjorde Efraim en feature på svenska DJ:en MARCs låt ”Show You The Light” (2016) som klättrade på Billboard Dance Chart och sålde guld i Sverige. Hans debutsingel ”You Got Me Wrong” kom 2018 och den spelades bland annat på P3.

Efraim har även hunnit med en hel del liveframträdanden; han har öppnat för Noah Kahan på Nalen i Stockholm och gjort flera spelningar utomlands, bland annat på legendariska Hotel Cafe i Los Angeles. Sommaren 2019 uppträdde han på Summerburst Göteborg, Lollapalooza Stockholm och öppnade för Icona Pop på Stockholm Pride.