NY SINGEL. Idag släpper mångfacetterade PHELLY “Sen blir du stark” - en låt som ger hopp och styrka

Idag släpper den uttrycksfulla och mångfacetterade artisten PHELLY singeln “Sen blir du stark” - en låt som ger hopp och styrka!

LYSSNA HÄR

PHELLY har skrivit låten tillsammans med Jens Siverstedt (Mando Diao) och Julia Adams och så här berättar hon om den: “Vi går alla igenom olika perioder i våra liv, bra och dåliga. ‘Sen blir du stark’ kom till när en person i min närhet inte mådde så bra. Med låten vill jag förmedla en hoppfull känsla och uppmana alla som lyssnar att sträcka ut en hand och finnas där för varandra i topparna och dalarna under livets berg och dalbana. Jag hoppas att lyssnaren kommer finna mod och glädje genom låten. Tillsammans är vi starka!”

PHELLY har tidigare släppt låtarna ”Smäll”, ”Elefanter (Éléphants), ”Stenar” och “Dansa som Madonna”. I sina texter reflekterar hon ofta över samhället och dagens ideal och kombination med melodier som alltid är starka och upplyftande, skapar PHELLY en känsla av både glädje och värme.

Följ PHELLY på sociala medier HÄR

Presskontakt:
Maria Molin Ljunggren | Freebird Entertainment | 070-514 95 14 | maria@freebirdent.com