NY SINGEL. NORR släpper den personliga singeln 'LEKAR'

NY SINGEL. NORR släpper den personliga singeln 'LEKAR'

NORR släpper idag sin andra singel; ’LEKAR’ – precis som hans förra singel, ’Tusen Bitar’, så har det nya spåret en text som är både personlig och uttrycksfull; om hur det är att vara i en relation där man inte vet om känslorna är besvarade. När all ens vakna tid går åt till att vänta på om den andra personen ska höra av sig. När man innerst inne vet att de egna känslorna endast används som ett redskap för den andra personens lekar.

LYSSNA HÄR

“LEKAR” är skriven av NORR och Tobias Kihlman, som också står för produktionen.

NORR är en 18-årig artist och låtskrivare från Järfälla, som går sista året på Rytmus i Stockholm. Han har stått på scenen sedan han var barn och han brinner för att kunna hjälpa andra genom sin musik. NORRs sound kännetecknas av en blandning av pop, R&B och rock med expressiva melodier och texter.

Tobias Kihlman är en låtskrivare och musikproducent som på kort tid etablerat sig internationellt. Mellan sina egna artist- och producentprojekt (som tillsammans har över 5,5 miljoner streams) så producerar han musik åt andra artister.

INSTAGRAM | TIKTOK | FACEBOOK

HÄR i vår spellista på Spotify hittar du aktuell musik från oss.

Malin Cederholm