NY SINGEL. Ralf Gyllenhammar aktuell i musikal och med ny musik - i dag släpps Mustaschs nya singel "Pain In Every Way"

I slutet av januari gav Mustasch ut låten "Because of You" som bland annat listades på Spotifys New Music Friday Sweden. Nu är Ralf Gyllenhammar och hans mannar tillbaka med ytterligare ett släpp från kommande fullängdaren. Nya singeln "Pain In Every Way" är skriven av nya bandmedlemmarna Johan Wendt och Markus Harrysson.

Lyssna på "Pain In Every Way" här.

I vår kliver Ralf dessutom upp på musikalscenen igen. Den 14 mars är det nypremiär för succén "Mitt om natten" på Nöjesteatern i Malmö där Mustaschs frontman spelar rollen som Rockledare. I övriga roller ses bland annat Cornelius Löfmark och Nic Schröder.

Genom åren har Mustasch turnerat världen över. De har kallats ett av Sveriges mest hårt arbetande band, och inte ens under pandemin tog de paus från spelandet. I stället bjöd de fansen på livestreamade gratiskonserter. Med sina tunga riff, vassa melodier och energiska liveframträdanden har kvartetten byggt upp en trogen publik. I sommar väntar flertalet festivaler för Mustasch.

Följ Mustasch:

Facebook I Instagram I YouTube I Spotify