NY SINGEL. Singer/songwritern Ida Wiklund släpper “Det trodde jag aldrig” - en singel som både är hoppfull och berör

Jag trodde väl aldrig
Att allt kunde bli så bra
Jag trodde väl aldrig
Att det skulle bli du och jag
Men inga drömmar är för stora
Det har jag lärt mig nu
Men hur är det ens möjligt?
Är det såhär att va lycklig?

Så börjar Ida Wiklunds nya, berörande singel “Det trodde jag aldrig” - en låt som värmer i vintermörkret! Singeln är Idas första släpp i år och hon har skrivit den tillsammans med David Lindgren Zacharias och Lucas Gullbing står för produktionen.

LYSSNA HÄR

“‘Det trodde jag aldrig’ handlar om att det man aldrig trodde var möjligt tillslut inträffar. Om hur motgångar längs vägen leder fram till det otänkbara. Om förvåningen, tacksamheten och lyckoruset över att ha funnit kärleken och ‘hittat rätt i livet’”, säger Ida.

Ida har haft ett framgångsrikt 2022, under våren vann hon Stockholms-finalen av P4 Nästa med låten “Gör slut med henne, va med mig” (lägger in Spotify-länk här)och slutade på fjärde plats i riksfinalen - singeln har sedan dess spelats på hög rotation i P4. Mer musik kommer under året och en EP är planerad för release i höst.
Hör och se henne också i P4:s Musikplats Stockholm fredagen den 27 januari.

Genom åren har Ida levererat flera uppmärksammade låtar, medverkat i TV, gjort en duett med Jens Hult och hennes musik har spelats flitigt på svensk radio.

HEMSIDA I FACEBOOK I YOUTUBE | INSTAGRAM | SPOTIFY