NY SINGEL. En av Sveriges mest färgstarka artister, Reyn, släpper singeln "Om du lämnar"

Idag den 26 juni släpper Reyn sin nya singel "Om du lämnar".

Reyn berättar: "Låten handlar om att känna sig så fäst vid någon så att man inte kan tänka sig ett liv utan den personen, en känsla som jag själv har känt och en känsla som både är underbar och hemsk, beroende på hur man har det i relationen.  Under tiden jag gjorde låten kände jag mer och mer hur jag ville stå o skrika dessa ord på en scen med mina fans. Jag tror så många kan känna igen sig i den här känslan och jag ville ge oss alla en låt som förenar oss".

>>> LYSSNA PÅ SINGELN HÄR <<<

Reyn är en av Sveriges mest färgstarka artister, och då syftar vi inte bara hans karaktäristiska färg på håret. Han har utsetts till Framtidens Artist av P3 och sålt både guld (“Gå”) och platina (“Lowkey”) av tidigare singlar. "Om du lämnar" ingår på EP’n “Skyfall”, som är en perfekt sammanfattning av Reyn - från starten 2018 till där han befinner sig idag och som släpps den 10 juli.

EP’n är skriven och producerad av Picasso On The Beat och inspelad i deras studio i Årstaberg.