Claremont satsar stort på UX

Vi på Claremont vet att de dyraste tjänsterna är de som aldrig används. Därför lanserar Claremont sin UX-satsning för att få in användarperspektivet i kundernas digitala processer.

“Claremonts kompetens inom området sträcker sig över hela ‘UX-paraplyet’, och stannar inte bara vid frontendutveckling. Istället särskiljer den oss från många av våra branschkollegor, då det blir ett komplement till våra övriga tjänster som spänner sig över hela digitala processen – från strategi till förvaltning”, säger Aki Ravelin som leder satsningen.

Vi söker fler engagerade kollegor, som precis som oss, brinner för UX! Välkommen att kontakta oss för mer information genom att maila aki.ravelin@claremont.se.