Härliga hotellupplevelser – både borta och hemma

Härliga hotellupplevelser – både borta och hemma

Clarion Hotel Sign erbjuder nu inte bara sina gäster hotellupplevelser på plats. Den nyöppnade webshopen har något för alla som vill få den där mysiga hotellkänslan.

I webshopen kan kunderna bland annat ta del av "gästernas favoriter" - hotellklassiker som den härligt mjuka, vita badrocken och den lyxigt fl uffi ga hotellkudden. Den som vill unna sig själv eller någon annan en välgörande spabehandling på hotellets Selma CitySpa+ eller känna pulsen från Manhattan på restaurangen Aquavit Grill & Raw Bar kan numera shoppa ett presentkort på upplevelsen enkelt online - allt förpackat i en snygg presentask.

Camilla Bergman, vd på Clarion Hotel Sign menar att Clarion Hotel Sign vill erbjuda gästen så mycket som möjligt av hotellupplevelsen, oavsett om det sker på hotellet eller hemma.

- Vi vill med den här satsningen nå ut till ännu fl er människor som vill uppleva den mysiga hotellkänslan, oavsett om det är på plats hos oss eller hemma hos sig, säger Camilla Bergman. Konkurrensen är stenhård och det är viktigt att tänka nytt, särskilt i dessa tuffa tider.

För ytterligare information, kontakta:

vd, Clarion Hotel Sign
camilla.bergman@choice.se
070- 556 28 18

Camilla Bergman

Choice Hotels Scandinavia AS är Skandinaviens största hotellkedja med 169 hotell och fler än 9200 anställda. Koncernen marknadsför varumärkena Comfort Hotels, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection, Clarion Hotels och Nordic Hotels på den nordiska marknaden.

För mer information om Clarion Hotel Sign se www.clarionsign.se. För mer information om Choice Hotels Scandinavia se www.choicehotels.se