"Makten och härligheten" föreläsning på Clarion Sign

"Makten och härligheten" föreläsning på Clarion Sign

På måndag den 19 november kl 18-19.30 kommer Zeke Tastas och Daniel Glasman till Clarion Hotel Sign för att föreläsa om makt och sociala medier.

Att sociala medier innebär en maktförskjutning för konsument, medborgare, stat och företag är alla överens om. Men hur? Och med vilka konsekvenser? Hur håller jag koll på min egen makt och framför allt, hur ökar jag den? Under en timme går Zeke Tastas och Daniel Glasman igenom hur makt fungerar i den sköna nya digitala revolutionen.

Vilka är dessa två? Zeke Tastas är strateg och kreatör på reklambyrån The Pistöl Agency och har under sina sjutton år i branschen arbetat med kunder som Nike, Coca-Cola, 3, Metro, Ladbrokes. Han är också flitig krönikör, debattör och föreläsare. Daniel Glasman är strateg och kreatör på kommunikationsbyrån Dirty Butterfly där han arbetar med bland annat kampanjer i gränssnittet mellan det fysiska och digitala mötet för uppdragsgivare som Odd Molly, LiveIt, Louis Vuitton, Handelshögskolan och Stureplansgruppen. Han driver också Bloggerswardrobe.com och är tillsammans med Zeke redaktör för nöjesportalen Tete-a-tete.se.

Föreläsningen är kostnadsfri, men anmäl er gärna