Classicum deltar i trädgårdsmässan "I Love Garden" i Ronneby 26-27 augusti 2023

Möt oss på trädgårdsmässan "I Love Garden" - Ronneby Brunnspark 26-27 augusti!

Välkomna att inspireras och möta oss och andra utställare under andra upplagan av Trädgårdsmässan I Love Garden i Ronneby Brunnspark 2023! Den 26-27 augusti är mässan tillbaka i Ronneby Brunns fantastiska park med utställare, föreläsare, växtbytarmarknad, barnaktiviteter, foodtrucks, café och en massa annat kul. Vi kan knappt tänka oss en vackrare plats att delta i en mässa på.

I Love Garden är en bred trädgårdsmässa som passar alla. Allt från växter, möbler, maskiner, grönsaker, växthus och trädgårdstjänster.

Under mässan kommer vi visa upp ett av våra växthus, ha med oss inredning, tillbehör samt annat som kan tänkas behövas för livet i och kring växthuset. Om du bokar växthusrådgivning med en av våra rådgivare under mässan bjuder vi dessutom på inträdet till I Love Garden. Tänk att få göra detta i en av Sveriges absolut finaste parker, mitt i "Sveriges trädgård".

Boka denna helg för nya upplevelser, kunskap och inköp av nyheter till din trädgård!

Växthuset som Classicum Växthus kommer ställa upp är ett Helios växthuspaket - 310 x 458 cm - 14,2 m² – Engelskt grön. Ett stiligt växthus som passar för både vardag, fest, umgänge och odling. Självklart pratar vi gärna om våra andra konstruktioner också.

Hoppas vi ses!

För mässprogram och biljettbokning, besök ilovegarden.se.

Öppettider

Lördag & Söndag 10:00-16:00