Vi närmar oss Danmark och välkomnar Jesper B.T. Henriksen till Cloudberry

Jesper Henriksen, fristående kommunikationskonsult, stärker Cloudberry på den danska marknaden. Jesper kommer framförallt att arbeta med Cloudberrys teknikkunder på den danska marknaden, som Salesforce, Ring och Stripe.

Jesper har mera än 20 års erfarenhet inom kommunikation, reklam och marknadsföring, och har arbetat som konsult, rådgivare och kommunikationschef med kunder från teknik och innovation till logistik och retail.

– Vi är mycket glada att Jesper vill bli en del i vårt team och vill stärka vårt varumärke i Danmark. Han kommer att fortsätta skapa möjligheter för våra kunder på hans hemmamarknad, säger Madelene Kornfehl vice vd på Cloudberry.

– Det ska bli väldigt roligt att representera Cloudberry i Danmark. Jag ser det som ett stort plus för kunderna att få tillgång till våra gemensamma tjänster inom PR, marknadsföring och kommunikation i både Danmark och eller Sverige. Våra värderingar och synen på kundrelationer är de samma vilket gör att jag vill bli en del i Cloudberry-teamet, säger Jesper Henriksen.

• danmark

Joakim Lind