Colliers gör uthyrning i Borås

Colliers gör uthyrning i Borås

Colliers International har agerat rådgivare vid en uthyrning av en lagerlokal i Borås. Lokalen om 174 kvm är belägen i en industribyggnad på Kilsundsgatan 5 i Getängens industriområde. Tillträdande hyresgäst är Karlsson Svets & Maskinservice AB och fastighetsägare är Västprojekt.

Ansvarig Projektledare har varit Sofie Johansson.

Subjects

Om Colliers International Sverige

Colliers International är ett ledande företag inom global fastighetsrådgivning präglat av entreprenörsanda. Vårt svenska team består av 40 experter som arbetar med att öka lönsamheten för investerare, fastighetsägare, byggherrar och hyresgäster. Genom vår goda expertis och höga servicenivå skapar vi effektiva lösningar som hjälper våra kunder att uppnå framgång snabbare.

Colliers experter erbjuder kvalificerad kunskap inom Capital Markets, Leasing, Corporate Solutions samt Real Estate Management Services.

Med kontor i Stockholm och Göteborg samt ett starkt skandinaviskt samarbete ser vi till att våra kunder får professionell rådgivning inom alla delar av fastighetsmarknaden. Den starka globala organisationen stöder Colliers International i Sverige, som är en privatägd fastighetsrådgivare.

För de senaste nyheterna från Colliers International Sverige, besök colliers.se eller följ oss på LinkedIn och Instagram.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om Colliers International Group

Colliers International Group Inc. (NASDAQ: CIGI) (TSX: CIGI) är globala ledare inom kommersiella fastighetstjänster med mer än 12 000 anställda i 69 länder. Med en företagsam kultur tillhandahåller Colliers anställda ett komplett utbud av tjänster till hyresgäster, ägare och investerare världen över. Tjänsterna är strategisk sälj- och köprådgivning, uthyrning, globala verksamhetslösningar, fastighets- och tillgångsförvaltning, arbetsplatslösningar, hotellförsäljning- och rådgivning, rådgivning- och värderingstjänster, marknadsanpassad research och insiktsfulla konsulttjänster.

För de senaste nyheterna från Colliers, besök Colliers.com eller följ oss på LinkedIn och Facebook.

Press contacts

Lovisa Edström

Press contact Head of Marketing & Communications Marketing 070 323 27 96

Colliers experter erbjuder kvalificerad kunskap inom Capital Markets, Leasing, Occupier Services, Valuation samt Research.