Colliers rådgivare vid försäljning av bilprovning i Härryda

Colliers rådgivare vid försäljning av bilprovning i Härryda

Colliers har varit rådgivare vid försäljningen av en fastighet i Härryda utanför Göteborg. Fastigheten som består av en bilprovning om 1 620 kvm såldes i en off-marketprocess där Koncepthus är säljare och köpare är Svenska Verksamhetsfastigheter, ett joint venture mellan EQT AB Group och Broadgate Asset Management

Tobias Magnussen, Head of Capital Markets Stockholm på Colliers: "Vi tackar alla parter för en bra process och ser fram emot nästa affär i Göteborg."

Om Colliers International Sverige

Colliers är ett ledande företag inom global fastighetsrådgivning präglat av entreprenörsanda. Vårt svenska team består av ca 40 experter som arbetar med att öka lönsamheten för investerare, fastighetsägare, byggherrar och hyresgäster. Genom vår goda expertis och höga servicenivå skapar vi effektiva lösningar som hjälper våra kunder att uppnå framgång snabbare.
Colliers experter erbjuder kvalificerad kunskap inom Capital Markets, Leasing, Corporate Solutions samt Valuation.Med kontor i Stockholm och Göteborg samt ett starkt skandinaviskt samarbete ser vi till att våra kunder får professionell rådgivning inom alla delar av fastighetsmarknaden. Colliers i Sverige ägs utav Colliers International Group Inc.

För de senaste nyheterna från Colliers Sverige, besök colliers.se eller följ oss på LinkedIn och Instagram.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om Colliers International Group

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) is a leading diversified professional services and investment management company. With operations in 67 countries, our more than 18,000 enterprising professionals work collaboratively to provide expert advice to real estate occupiers, owners and investors. For more than 25 years, our experienced leadership with significant insider ownership has delivered compound annual investment returns of almost 20% for shareholders. With annualized revenues of $3.0 billion ($3.3 billion including affiliates) and $40 billion of assets under management, we maximize the potential of property and accelerate the success of our clients and our people. Learn more at corporate.colliers.com, Twitter @Colliers or LinkedIn

Tobias Magnussen

Head of Capital Markets Stockholm Capital Markets 073 507 51 58
Eva Silfwerflycht

Presskontakt Digital & PR Marketing 073 807 06 78

Colliers experter erbjuder kvalificerad kunskap inom Capital Markets, Leasing, Corporate Solutions, Project Management, Reserach samt Valuation.

Linnégatan 2