Ännu ett bolag klart för Comfort-kedjan!

Ännu ett bolag klart för Comfort-kedjan!

Comfort-kedjan stärker sin position i Småland med Tranås Rörservice AB som från december 2019 är associerad medlem. Bolaget jobbar med entreprenad-, service- och konsumentverksamhet. De driver också en butik i Tranås och har en filial i Landsbro. Tranås Rörservice AB ägs och drivs av Anders Gustafsson, Babak Fadi och Jens Nylén.

- Det finns många fördelar för oss med ett Comfort-medlemskap. Vi behöver stöd både med vårt kvalitets- och miljöarbete och med vår marknadsföring. En annan stark fördel är att själv slippa jobba med egna inköpsavtal, säger Anders Gustafsson, VD och delägare på Tranås Rörservice.

- Tranås Rörservice är ett bra tillskott inom Comfort-kedjan som stärker vår närvaro i Småland. Ett stort plus är också att de driver både entreprenad, service och butiksverksamhet. Bolaget har en god historik gällande omsättning och lönsamhet, säger Göran Swedérus, VD på Comfort-kedjan.

Tranås Rörservice i korthet

Företagsnamn: Tranås Rörservice AB
Ägare: Anders Gustavsson, Babak Fadi och Jens Nylén
Antal anställda: 30 st