Comfort öppnar ny fräsch badrumsbutik i Vänersborg!

Comfort öppnar ny fräsch badrumsbutik i Vänersborg!

Comfort-kedjan fortsätter att växa i Västsverige. Torsdag 2 september 10:00 premiäröppnar Vänersborgs nya badrumsbutik på ca 100 kvadratmeter med nya badrumsutställningar och med brett sortiment inom bad, vvs, värme och energi.

Rörledningsfirman B Erlandsson Rör AB, som startade 1934 och ägs av Comfortmedlemmen Djupedals Rör AB, arbetar inom VVS, industri, entreprenad och service. Nu utökar de sin verksamhet till att även omfatta konsument med en ny butik på Tenggrenstorpsvägen 13 i Vänersborg.

• Det är alltid mycket roligt med medlemmar som vill växa och utveckla sin verksamhet. Med den här nya butiken stärker vi vårt erbjudande i regionen, vilket känns mycket bra, säger Marcus Rosendahl, regionchef Comfort-kedjan.

Kontaktuppgift: Marcus Rosendahl, 0734-209740

Företagsnamn: Rörledningsfirman B Erlandsson Rör AB

Ägare: Carl-Johan Kjellner

Antal anställda: 9 anställda

Huvudsakligt upptagningsområde: Tvåstad-området

Huvudsaklig kundkategori: Entreprenad, service, konsument

Medlem i Comfort fr o m: 2006

Comfort är Sverige största VVS-installationskedja med en stark lokal förankring med 60 butiker och närvaro på hela 155 platser runt om i landet. Vi anlitas kontinuerligt av byggföretag, fastighetsägare, industrier, offentlig sektor och privatpersoner med uppdrag alltifrån totalentreprenad för ny- eller ombyggnationer till service och energioptimering. Vår samlade erfarenhet och det faktum att vi finns över hela landet gör oss till en pålitlig lokal partner, som kan installera allt vi säljer. Kedjan består av 2 800 medarbetare, varav 1 800 certifierade montörer i 130 medlemsföretag med en total omsättning på 5,2 miljarder kronor.