Välj rad sex på flygplanet så blir du rik!

Välj rad sex på flygplanet så blir du rik!

Var du ska sitta i en Airbus 320 för störst framgång har nu studerats. Flygbolaget Jetstar Asia har låtit en Feng shui-expert studera den flödande energin i flygplanet och kommit fram till några tips för att nå framgång i t.ex. karriären och kärleken.

• Bästa tiden att flyga: För att nå störst lycka ska du flyga mellan klockan 05.00 och 07.00 på morgonen
  • För att få nya vänner: Se till att du får en plats på rad 3, 4, 13, 14, 23 eller 24
  • Om du är kvinna och söker rikedom: Boka en plats på rad 1, 11 eller 21
  • Är hälsan viktig för dig och du är en man: Sätt dig på rad 9, 19 eller 29

På flygbolagets kampanjsida kan man få personliga tips på var man ska sitta i flygplanet baserat på ens ålder, kön och personliga mål. Och enligt Jetstar används tjänsten flitigt.

Feng Shui betyder ”vind vatten” på kinesiska och är en över 3000 år gammal tro att energi flödar genom din omgivning och att du kan utnyttja den ”goda energin”. Feng Shui är viktig i stora delar av Asien och används för allt ifrån att bygga hus på rätt sätt till att planera vilken dag en invigning bör ske för störst framgång.

Originalartikel hos Compricer: Välj rad sex på flygplanet så blir du rik!