Compricer Sveriges 15:e snabbast växande teknikbolag

Compricer blev utsedda till Sveriges 15:e snabbast växande teknikbolag i Deloitte Sweden Technology Fast 50 2011.

Sweden Technology Fast 50 är en årlig utmärkelse där Deloitte korar de snabbast växande teknikföretagen i Sverige. Sweden Technology Fast 50 är den enda utmärkelsen som riktar sig specifikt till teknikföretag i Sverige. Rankingen inkluderar såväl publika som privata bolag och omfattar all typ av teknik, från internet, datorutrustning och media till bioteknik.

Compricer startades 2005 för att hjälpa dig att hitta bättre avtal för din privatekonomi. Compricer är nu Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi. På Compricer jämför varje dag tusentals konsumenter elpriser, bolån, sparkonto, bilförsäkring, hemförsäkring, bredband med mera.

Till Compricer.se

Compricer är Sveriges största jämförelsetjänst för privatekonomi och hjälper konsumenter spara pengar på att göra smartare val. Compricer är helt gratis för dig som konsument. På Compricer kan du exempelvis jämföra bilförsäkring och hitta bästa helförsäkring, halvförsäkring eller trafikförsäkring. Du kan också jämföra privatlån, mobiltelefoni, elavtal,  aktiehandel, kreditkort med mera.

Compricer har tre år i rad varit med bland Sveriges 100 bästa sajter i Internet World topp 100.