Sluta oroa dig för räntehöjningar - Vinn dina bolånekostnader!

Sluta oroa dig för räntehöjningar - Vinn dina bolånekostnader!

Shoppingagenten Compricer har tillsammans med SEB arrangerat en tävling där man kan vinna sina räntekostnader i ett helt år. Tävlingen har precis börjat och alla med ett bolån kan delta.

Enligt en undersökning som Synovate Temo gjort så är en miljon svenskar mycket bekymrade över framtida räntehöjningar. Med detta i åtanke har shoppingagenten Compricer tagit fram en tävling där vinnaren blir av med denna oro. Priset är nämligen ett helt års räntekostnader! Alla som har ett bolån är välkomna att vara med och den som har turen på sin sida kan snart sluta bry sig om vad Riksbanken gör med räntan.

Med tävlingen vill man även uppmärksamma låntagare om möjligheten att snabbt och enkelt se över sina bolånekostnader via Internet. Med Compricers lånetjänst (http://www.compricer.se/bolan/) kan man idag jämföra månadskostnaden för sina nuvarande lån med andra lånealternativ, helt kostnadsfritt. -

”Intresset har varit stort från början, redan första dagen hade vi flera tusen tävlande”, säger Jakob Tolleryd, VD på Compricer