Nu går BokningsBolaget och Compro Möten & Event ihop och samlas under Mice BokningsBolaget AB

Nu samlar vi alla våra produkter, tjänster och kompetenser i ett bolag som ett led i att kunna ge det bästa kunderbjudandet och möta morgondagens efterfrågan i mötesbranschen.

BokningsBolaget är en av Sveriges största fristående konferensbokare med en imponerande kundlista. Med hög kompetens och personlig service har BokningsBolaget i mer än 35 års tid hjälpt företag och organisationer med konferenser och event över hela världen.

Compro Möten & Event är, vid sidan av sin bokningsverksamhet, en innovativ och uppskattad marknadsföringspartner för konferensanläggningar. Med nydanande branschmässor som effektivt sammanför anläggningar mot slutkunder, med den första digitala söktjänsten konferensguiden.se och med branschtidningen KonferensVärlden besitter företaget en djup kunskap om såväl anläggningar som slutkunder.

- Genom att kombinera två starka verksamheter som kompletterar varandra, till ett bolag kan vi ytterligare öka kundnöjdheten hos slutkunder och anläggningar, säger Katarina Niss, delägare och försäljningschef.

Bokningsbolaget har varit en dominerande aktör i branschen sedan starten på 80-talet och på många sätt bidragit till utvecklingen av branschen.

- Samgåendet med Compro Möten & Event gör oss ännu starkare inom MICE och ger oss ökad tydlighet gentemot våra kunder och skapar fler möjligheter i en förändrad marknad, säger Mikael Westerlund, delägare och VD.

Mice BokningsBolaget AB

Mikael Westerlund, VD

Katarina Niss, Försäljningschef

MICE BokningBolaget AB är en totalleverantör inom mötesbranschen. Vi erbjuder bokningshjälp med konferenser och underhållning. Samtidigt arbetar vi med marknadsföring av konferensanläggningar och hotell. Vi tror att starka relationer är vägen till framgång. Vi erbjuder därför även säljdrivande kundaktiviteter i form av mässor och events.

Företaget består av sök- och bokningstjänsten Konferensguiden.se, tidningen KonferensVärlden, Bokningsbolaget.se, bokningsbolag och artist- och talarförmedling.

I oktober 2020 gick BokningsBolaget och Compro Möten & Event ihop och samlas nu under Mice BokningsBolaget AB. Vi samlar alla våra produkter, tjänster och kompetenser i ett bolag som ett led i att kunna ge det bästa kunderbjudandet och möta morgondagens efterfrågan i mötesbranschen. Vi hjälper dig med din nästa konferensbokning. Kontakta oss på 020-10 00 59 för snabb, personlig och digital bokningshjälp.

Katarina Niss

Försäljnings- & Marknadschef 08 459 24 09