Det är inte bara håret som växer

Headlines tar fram ditt rätta jag och dom gör det så bra att dom nu växt ur sina lokaler och kommer flytta till större nya fräscha lokaler och utökar med fler duktiga medarbetare. Headlines har salong både på Öland (i Mörbylånga) och i Kalmar är mycket uppskattade bland den ständigt växande skaran av kunder.

Mycket handlar om det personliga bemötandet tillsammans med professionalism och kunskap i absolut framkant. Hos Headlines kan gammal som ung, kille som tjej, fest till vardag med trygghet låta den duktiga personalen hjälpa till att ta fram sitt rätta jag. Att vi göra det möjligt för fler att ta del av vår expertis i våra nya större lokaler i att abslolut AA-läge känns riktigt bra!

På lördag den 1 juni slår Headlines upp portarna till sina nya lokaler i centrala Kalmar. Lokalen på Kaggensgatan 32 där Madame Chic låg tidigare. Klockan 10:00 hälsas alla nyfikna välkomna. Senare på eftermiddagen kvällen blir det invigningsfest för inbjudna

Nu har det äntligen blivit dags att öppna upp dörrarna till våra nya lokaler. Den 1 juni är ni varmt välkomna att titta in till oss på Kaggensgatan 32. Alla våra frisörer finns på plats och vi har 20% på allt i butiken berättar Elin stolt.

Oavsett vem du är eller vilken stil du har, så är du alltid hjärtligt välkommen till oss på Headlines. Elin Karlsson driver salong Headlines och har en stark formkänsla för grafisk klippning samt färgning. Träffa Elin och hennes duktiga kollegor i deras nya fräscha lokaler redan nu på lördag!

Frågor besvaras gärna av Elin på 0480 - 250 01 eller info@headlines.se