Milda Makter - den lilla kliniken som ger dig behandlingar som gör skillnad

Cecilia Lindqvist på Milda Makter guidar oss stolt på företagets nya hemsida. På http://www.mildamakter.com kan man läsa om olika behandlingar, se nöjda referenskunder samt enkelt och smidigt boka just den behandling som man så väl behöver.

Några av de populära behandlingar som man kan ta del av på Milda Makter är

Hos Milda Makter träffar ni Cecilia Lindqvist som är diplomerad massageterapeut, certifierad massör, har Master of QINOpractic Medicine, hon är Dipl. Kraniosakralterapeut samt diplomerad Anti-Stress terapeut. Här kan du som privatperson, företagare eller anställd få massage, Kraniosakral terapi, QINOpraktik och Stress release-behandlingar i en härlig miljö. Se Milda Makters nya hemsida www.mildamakter.com för mer information.

Milda Makter
Cecilia Lindqvist

Ring 0706-55 50 28 eller maila oss så svarar vi inom 24 h.
www.mildamakter.com
'info@mildamakter.com