Vi växer med våra kunder

ConnectMedia startade 2007 och flera av kunderna som var med från början hjälper vi fortfarande berättar VD Magnus Wahlgren.

Precis som många andra företag så blev vi självklart oroliga när vi såg konsekvenserna av den hemska pandemin, ingen visste riktigt hur hårt det skulle slå mot oss och våra kunder. Flera kunder inom exempelvis besöksnäringen har haft och har det fruktansvärt tufft medan andra branscher har väldigt högt tryck.

För ConnectMedias egen del började flera nya spännande uppdrag hamna hos oss, allt ifrån att någon rekommenderat oss som byrå till att vi började vinna upphandlingar. Mycket handlar om att medarbetarna här, ja att vi tillsammans helt enkelt gör ett riktigt bra jobb, berättar Magnus. Nöjda kunder ger fler uppdrag så klart säger han.

Vi kände att vi behöver anpassa vår kostym, vi behöver växa. Så trots allt som händer i vår omvärld så bestämde delägare och styrelse att vi ska bli fler i teamet.

1 februari välkomnar vi Marcus Walkin, en erfaren och duktig filmare och fotograf till gänget. Vi passar även på att välkomna Ellen Brantemo som efter praktiken hos oss varit ute och skaffat sig arbetslivserfarenhet och nu väljer att landa hos oss.

Både vi på ConnectMedia och inte minst våra kunder kommer få stor glädje av det förstärkta teamet 2021. Nu är vi redo att möta den stora efterfrågan på våra tjänster, det känns fantastiskt kul berättar Magnus Wahlgren.

Vårt mål att vara det självklara valet inom våra grenar Reklam, Kommunikation, Media och Webb. Att vi kan hjälpa kunden hela vägen från start till mål, görs av att idag har en stab av duktiga grafiker, strateger, utvecklare, fotografer och filmare.

Vi kan därmed med stolthet säga att vi är en av Sveriges mest kompletta byråer med fokus på små och medelstora företag. Idag hjälper vi kunderna med allt från logotyper, reklamkampanjer till webbplatser och filmer.

ConnectMedias deviser att ”överträffa våra kunders förväntningar” samt att “när kunden lyckas, först då lyckas vi”, hjälper oss att alltid sträva efter bästa resultat och nöjda kunder.

För mer information vänligen kontakta Magnus

MAGNUS WAHLGREN
ÄGARE & VD | CONNECTMEDIA AB

Dahmska vägen 13, 392 44 Kalmar

www.connectmedia.se | 070 – 230 18 42

• webb
  • företagare
  • display
  • marknadsföring
  • optimering
  • adwords
  • hemsida
  • kommunikation
  • seo
  • reklam
  • programatisk

ConnectMedia är en fullservicebyrå som erbjuder en helhetslösning inom marknadsföring. Vi hjälper er med allt från traditionella och digitala medier till trycksaker och webb. Oavsett om vi tar hand om hela er marknadsföring eller bara en liten del hjälper vi er med just det ni behöver.