Petra Palmgren Lindwall blev Årets Connectare 2015

Utmärkelsen Årets Connectare tilldelas årligen en person som har engagerat sig utöver det vanliga och som genom sitt engagemang skapat förutsättningar för Connect att göra ett bättre arbete. Priset syftar till att uppmärksamma de personer som har varit betydelsefulla för Connects möjlighet att verka i Västsverige.

Samtliga nominerade har varit och är oerhört viktiga resurser och aktiva på olika sätt i Connect Västs processer. De nominerade i kategorin Årets Connectare 2015 är:

• Kjell-Gunnar Granaas, Premier Service Sverige AB
  • Petra Palmgren Lindwall, Palmgren Lindwall Affärsstrategi AB
  • Mikael Haag
  • Charlotte Elmquist, Ericsson
  • Mattias Fornell, Falkenbergs Näringslivs

Med följande motivering utsågs Årets Connectare 2015:

Vinnaren av årets Connectare har ett helhjärtat engagemang och går in för uppgiften varje gång. Personen har ett starkt förtroende hos bolagen och bokstavligt talat andas ”Connect” i sin prestation och framtoning. Personen är en duktig förmedlare av kontakter, delar med sig till nätverket och är ett tydligt bevis på att ”Givers Gain” funkar.

Årets Connectare 2015 blev Petra Palmgren Lindwall som tog emot priset på Stora Connect - dagen den 19 maj.

"Som egenföretagare så är det sällan som man får den här typen av bekräftelse och uppmärksamhet. Därför är det extra kul att få priset som kommer att fungera som inspiration och ge mig en ordentlig boost framöver", säger Petra efter att ha tagit emot utmärkelsen.

För mer information kontakta:

Karl Malmström, VD Connect Väst
Telefon 0739-414 758