Öppna dörren med din iPhone – intelligent dörrlås från Danalock Bluetooth

Öppna dörren med din iPhone – intelligent dörrlås från Danalock Bluetooth

Är du trött på att behöva ge ut din reservnyckel till hantverkare eller att behöva planera så att styvmor får extranyckeln innan besöket, när hon kommer på en tid du inte är hemma?

Med Danalock kan du på ett smidigt och smart sätt hantera ditt dörrlås. Nu behöver du inte längre någon nyckel utan kan öppna och låsa dörren med din surfplatta eller smartphone. Du kan ge dina gäster eller hantverkare tidsbegränsad och tillfällig åtkomst och du kan enkelt hålla koll på vem du gett tillgång med hjälp av ett aktivitetsprotokoll. Olika inställningar möjliggör snabb och enkel tillgång till ditt hus eller lägenhet. Danalock har även en automatisk låsfunktion som automatiskt låser dörren eller låser upp den när du närmar dig dörren.

Låset levereras ihop med fem nycklar som kan används på vanligt sätt om så önskas. Montering och installation är snabb och enkel och går att genomföra på vilken dörr som helst. Den tillhörande appen är kompatibel med iPhone 4s Android 4.4 och senare smartphonemodeller. Danalock kräver ingen extern strömkälla, utan drivs av batterier som håller i ca två år. När batterierna börjar bli svaga, varnar appen dig om detta så du behöver inte oroa dig. Besök Conrad.se för mer info.