Idag lanserar Conrad Free-Fi så att du alltid kan surfa gratis!

Idag lanserar Conrad Free-Fi så att du alltid kan surfa gratis!

Idag äger 90 procent av Sveriges befolkning en smartphone enligt PTS. Alla använder sin telefon för att ringa men surf via mobilen ökar ständigt. Idag har 85 procent av alla användare surfat på internet under det senaste halvåret vilket kan jämföras med 74 procent 2013. Vi spenderar alltmer tid uppkopplade och att ständigt vara uppkopplad är idag lika självklart som att äta och dricka. Många behöver internet i sin smartphone för att kunna göra sina dagliga sysslor. Ligger nätet nere är man i dagens samhälle handlingsförlamad och kan inte utföra sitt arbete. Operatörerna har en given maktställning och har nu börjat begränsa surfen för konsumenterna.

Idag 1:a april lanserar därför Conrad Free-Fi, en ny gadget som ger dig oändligt med fritt Wi-Fi. Var du än är kan du nu surfa helt gratis. Du kopplar Free-Fi enkelt till din smartphone via hörlursuttaget. Bli inte beroende av din operatör köp en Free-Fi redan idag!

Conrad Tekkie sedan 1923!

Läs mer om produkten här