A Great Place to Work

A Great Place to Work

Från starten när Consat grundades så har medarbetarna varit i fokus och något som vi strävat att bibehålla genom tiderna och framåt. Under våren 2022 genomförde vi en medarbetarundersökning med A Great Place to Work. Vi kan med stolthet och glädje säga att vi nådde certifieringsstatus. Utan våra medarbetare har vi inget Consat och vi arbetar ständigt för att alla ska känna sig inkluderade och trivas men såklart känna att vi bidrar med en utvecklande arbetsplats där varje individ får möjlighet till sin utvecklingskurva. Vi blir därför så glada att våra medarbetare trivs bra här hos oss. Det slutar inte här, att främja för deras bästa är ett kontinuerligt arbete och vi kan alltid bli bättre!